בעשור האחרון יותר מבעבר, פתחה אירופה את שעריה בפי משקיעים זרים. ברלין, לונדון, ורשה, פראג וברצלונה היפה הן רק חלק מהערים שבהן תוכלו להשקיע בנדל"ן וליצור לעצמכם תשואה ורווח. סקרנו קצת את האפשרויות הגלומות במגוון השקעות נדל"ן באירופה ובחרנו בעיר שהכי כדאי להשקיע בה כיום.

נדל"ן בלונדון:

בלונדון ובפרבריה מוצעים לא מעט נכסים להשקעה. היתרון הגדול הוא במיקום המנצח. לונדון היא מרכז העסקים, התרבות והבילויים של אנגליה ואחת הערים החזקות באירופה. עם ההחלטה להיפרד מהאיחוד האירופי, ירד באופן משמעותי ערך הפאונד ולכן היום ניתן למצוא מציאות נדל"ן במחירים זולים יותר. החסרון הגדול הוא שרבים מהנכסים נמצאים בפרברים ושכונות פחות טובות של העיר ואילו במרכז לונדון הנכסים יקרים מאד ומגיעים למחירים של מיליוני פאונד.

השקעות נדל"ן בלונדון


נדל"ן בורשה:

בשנים האחרונות הפכה לעיר הפופולרית בכל הקשור להשקעות נדל"ן. בנייה חדשה של שכונות בקצוות העיר לצד שיפוץ בלתי נגמר של המבנים הישנים, חלקם עדיין נושאים פגעים מתקופת מלחמת העולם השנייה, הובילו לתנופת נדל"ן אמיתית. המחיר האטרקטיבי של נכסים בפולין מאפשר למי שמחפש השקעות נדל"ן באירופה למצוא בעיר הזדמנויות רבות, אך חשוב להיות מוכנים למסע בירוקרטי ארוך, בעיקר בגלל מחסומי השפה והחוקים הנוקשים.

השקעות נדל"ן בורשה


נדל"ן בברלין:

הישראלים התאהבו בברלין לפני כמה שנים, אחרי שנים רבות שבהן היא הייתה כמעט טאבו. בתחילה נהרנו אליה כתיירים והיא הפכה להיות יעד פופולרי מאד. אם אתם מחפשים נדל"ן באירופה שתוכלו לשווק כנכס להשכרה בקלות, בגלל מספר הישראלים הרב שהחליט להעתיק את חייו לברלין, זהו כנראה הפרויקט בשבילכם. עם זאת, חשוב לדעת שהמדינה מצודדת בשוכר ולא בבעל הנכס כך שכאשר מתעוררות מחלוקות צריך להיות מוכנים לתהליך בירוקרטי ארוך.

השקעות נדל"ן בברלין


נדל"ן בברצלונה:

בין הערים השונות שמציעות דירות למכירה באירופה ברצלונה היא כנראה האטרקטיבית ביותר. מבחינה תרבותית, מדובר באחת הערים העשירות והגלובליות ביותר, עם שפע של תרבויות ולאומים, מהגרים אירופאיים ומקומיים שמשתלבים יחד. ברצלונה היא גם אחת הערים המתוירות ביותר באירופה, מה שמאפשר לכם להנות מאפשרויות רווח מהשקעה בדירות נופש, ולא רק בדירות מגורים רגילות. היתרון המשמעותי הנוסף של ברצלונה היא ברצון של העיר לקבל משקיעים, לצרכי פיתוח. בכל רחבי העיר אפשר לראות פרויקטים חדשים שנולדים והממשל מעודד משקיעים להגיע ולהשקיע בעיר, תוך מתן סיוע בתהליך הרכישה. בברצלונה תוכלו להשקיע בנכסים לפני שיפוץ, לשפץ אותם בעלויות נמוכות ולהשכיר אותם לאחר מכן בעלות גבוהה לטווח בינוני, מה שנותן לכם הכנסה מובטחת לאורך זמן.

השכונות שנמצאות במיקום מעולה, המהגרים האירופאים שמגיעים אל העיר והעזרה שמעניקים הגופים המקומיים – הופכים את העיר למקום המושלם להשקעה בנדל"ן.

מעוניינים במידע נוסף אודות קניית דירה להשקעה בספרד? Barcelona Dreams עובדת בשיתוף עם כ-30 סוכנויות תיווך ובעלת גישה אקסקלוסיבית למאגר נכסים לפני חשיפתם לקהל הרחב. מזמינים אתכם לפנות אלינו בשיחת חינם מישראל במספר–03-72276607

השקעות נדל"ן בברצלונה