מחירי הנדל"ן בישראל עולים משנה לשנה והמסע לקניית דירה ראשונה בארץ הוא ארוך ומייגע. כתוצאה מכך, משקיעים ישראלים פורשים כנפיים ויוצאים מעבר לגבולות המדינה ורוכשים נכס מניב לאורך זמן. החיפוש אחר השקעה בחו"ל שתניב לכם פירות, תוביל אתכם בין בירות אירופה השונות ואפילו עד ארצות הברית וקנדה.

אנחנו נתמקד הפעם ברכישת דירה באירופה ובברצלונה בפרט.

 

אז למה לקנות דירה בחו"ל?

מבחינת עלויות, דירה להשקעה בישראל נושאת איתה תג מחיר גבוה מהמקובל בערים פופולריות ואטרקטיביות בחו"ל. בכדי לקנות דירה בחו"ל, לרוב לא תצטרכו להתמודד עם בירוקרטיה ישראלית, חוקים שמשתנים ועולם הבנייה הבעייתי, הן מבחינת לוחות זמנים והן מבחינת תקציבים. זוהי רכישה נקייה יחסית, של דירות או בניינים קיימים, שנמצאים במצב תחזוקתי טוב ושלא מצריכים שיפוץ מסיבי, אלא רק קוסמטי. השקעה בחו"ל מניבה אפשרויות רבות יותר גם מבחינת השכרה לטווח קצר, כאשר בוחרים בעיר תיירותית מאד.

 

יתרונות ההשקעה דווקא בברצלונה

ברצלונה הפכה בשנים האחרונות לעיר שאליה נוהרים משקיעים רבים, והסיבות לכך ברורות. בראש ובראשונה, פרויקט של רכישת דירות בחו"ל הוא מבלבל, מסובך למשקיע המתחיל ונושא איתו המון טיפול בבירוקרטיה מקומית. בברצלונה מתקבל המשקיע בסבר פנים יפות. הרצון של הממשל המקומי לשפץ, ליצור הזדמנויות כלכליות, לפתח את העיר ולהצעיד אותה קדימה אל מחוץ למשבר הכלכלי, הוביל לצעדים בירוקרטיים ידידותיים עבור משקיעים זרים. משקיע שבוחר לקנות דירה בחו"ל צריך לקחת בחשבון את המיקום של הדירה.

בברצלונה, עיר תיירותית, עשירה מבחינה תרבותית ותמיד מתפתחת, אפשר למצוא דירות להשקעה באזורים אטרקטיביים, הן למגורים והן להשכרה לטווח בינוני וארוך. בניגוד לערים כמו לונדון, ברלין או פראג שבהן כדי להשקיע בנכס במרכז העיר צריך סכום התחלתי גבוה מאד, ברצלונה עדיין שפויה מבחינת המחירים.

דירה בברצלונה - עלויות שיפוץ נמוכות

ליווי ועזרה מחברות מתמחות בהשקעות בחו"ל – הדרך הנכונה לעשות זאת

חברת Barcelona Dreams מסייעת למשקיעים שרוצים לרכוש נכס בחו"ל ולעשות זאת בקלות ועם התשואה הטובה ביותר מול ההשקעה שלהם. הליווי של החברה כולל חיפוש אחר נכסים מתאימים, בדיקת תקציבים, ליווי טכני, אדריכלי ומשפטי, ליווי בכל הקשור לבירוקרטיה – מהרישום בעירייה, רישום בטאבו,  ועד לתשלומי מס הרכישה ועד תשלומי ארנונה וועד הבית.

עבור משקיע בברצלונה בפעם הראשונה או פשוט רוצה להשקיע בראש שקט, מדובר בשירות חשוב מאד, שמתמשך גם לאחר הרכישה.

היתרון של עבודה מול Barcelona Dreams הוא הליווי גם לאחר שהנכס נקנה. החברה מסייעת במציאת נכסים שתואם את ציפיותיו. לאחר מכן היא מלווה את הלקוח בתהליך השבחת הנכס, תוך מציאת אנשי המקצוע המתאימים לביצוע השיפוץ ומעקב אחר התקציב והתהליך. כשהנכס מוכן להשכרה Barcelona Dreams מסייעת בכל הקשור לניהול הנכס, לחיפוש אחר שוכרים, למעקב אחר תשלומים ולניהול התקציב.

אם אתם חולמים לקנות דירה בחו"ל, כדאי שתעשו זאת בצורה הקלה והמקצועית ביותר, באמצעות חברת Barcelona Dreams. כך תוכלו להנות מרווח קבוע לטווח ארוך ובלי דאגות.

 Barcelona Dreams עובדת בשיתוף עם כ-30 סוכנויות תיווך ובעלת גישה אקסקלוסיבית למאגר נכסים לפני חשיפתם לקהל הרחב. מזמינים אתכם לפנות אלינו בשיחת חינם מישראל במספר–03-72276607